Artikler

3 forskellige brugere

3 forskellige behov


Vi mener, at helt almindelige mennesker skal kunne forstå deres telefoniløsning.

Universe cloud telefoni er nem at bruge, let at overskue og meget fleksibel. Løsningen indeholder alle de grundlæggende funktioner, som du behøver for at drive din forretning og servicere dine kunder.

Med Universe cloud får alle virksomheder adgang til den samme sky og de samme funktioner. Vi gør ikke forskel. Det er fleksibelt og gør, at du kan anvende din telefoni, som det passer dig og din forretning.

Her er tre brugere med forskellige behov. De kommer fra hver deres virksomhed, og de benytter Universe på hver deres måde.

pers_kundeservice

Solvej Hansen
Kundeservicemedarbejder
Vikan, Ålborg

Jeg møder på kontoret i Møllegade klokken 8.00 og går hjem klokken 16.00. To gange om ugen, onsdag og torsdag, arbejder jeg hjemme, fordi jeg har aftenvagt.

Jeg hjemmevagt fra 12.00 til 20.00. Min mobil og fastnettelefon er med i køen. Det er meget nemt. Selvom jeg sidder hjemme, er det er ligesom at sidde på kontoret.

Hvis vores VIP kunder har problemer eller spørgsmål, kan de ringe efter lukketid. De har en pinkode der giver dem adgang til hjælp.

Når kundeservice lukker klokken 16.00, er jeg med i vagtkøen. I vagten tager jeg i mod alle slags spørgsmål. Ofte er jeg nødt til at undersøge ting og vende tilbage. Så er det rart, at jeg kan ringe tilbage til kunden og vise kundeservice telefonnummer i stedet for mit eget.

pers_service

Sebastian Nouel
IT-ansvarlig
EU-trade, København

Vi er en landsdækkende Dansk virksomhed med afdelinger i Tyskland og England. Vi styrer al vores telefoni fra Ballerup med en cloud-løsning. Alle vores afdelinger er integreret på løsningen. Selv Ålborg, hvor vores gamle telefoncentral står, er integreret via en SIP-trunk.

Vi ringer meget til udlandet, og vi har lave priser, både i og uden for EU. Alle vores brugere har EU roaming i deres abonnement. Det gælder både tale og data, så vi kan rejse og være online uden bekymringer.

De fleste af mine kolleger har både fastnet og mobiltelefon. Men uanset hvor mange telefoner de har, så har de kun et nummer. Så når jeg ringer til Patrick i Hillerød eller til Chris i Oxford, skal jeg kun huske et nummer. Det er nemt.

pers_lede

Helmer Parquet
Revisor
Parquet revision, Odense

Det er typisk firmaer, som ikke har fastansatte bogholdere. I stedet ansætter de os, og så repræsenterer vi deres firma.

Lige nu er vi oppe på 45 kunder. Vi besvarer alle indkommende kald.

Vi kan se hvilket firma kaldene kommer fra, så vi kan præsentere os korrekt. Det samme gælder, når vi ringer ud. Vi kan vælge, hvilket telefonnummer vi viser både fra mobil og fastnet.

De fleste firmaer åbner og lukker på forskellige tidspunkter. Det samme gælder for øvrigt med hensyn til helligdage, men det er ikke noget problem.

Vi har 45 kunder med 45 forskellige behov. Med Universe cloud er det nemt at betjene dem alle individuelt.

Andre artikler


This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!